15 Şubat 2009 Pazar

Sevda Akyol

Evet arkadaslar Bu gece sizlere bi diger arkadasımı tanıtacam. Evet oncelikle Sevda benim kardesim sayılır zaten yascada benden ufaktır. Neyse konuyu dagıtıyorum. Kendisi Güllük İlkogretim Okulunu bitirdiktwn sonra Milas Anadolu Lisesine basladı ve onu da 2008 yılında bitirmeyi basardı ve Öss sonucuna gore yaptıgı tercihle de İnönü Üniversitesi Tıp Fakültesine gitti ve su an bu sene itibari ile de hazırlık sınıfını okumaktatır kendisi 7 senelik maratona baslmıstır kendisi basarılar diliyorum ona....

2 Aralık 2008 Salı

Bayram Özelll:D

Bayram özel... Evet arkadaslar uzakta olanlar bu hafta artık güllüke dönme telası içindedirler sanırım... Yani bence oyledir kendimden biliyorum... Uzun zaman oldu biliyorum yazamadım... En neyden bahsetmiştim onu bile hatırlamıyorum ama boyle patdadanak Bayram die girdim artık:)) Ya gecenlerde bi video gördüm bizim memleketle ilgiliydi bi ara unutmazsam sizinle paylasıcam onu inanın bana cok hos bi vieo:))) Neyse biraz merak edin bakalım ama seveceginizi umuyorum neyse artık şimdilik bu kadar cok yakında yeniden gorüsürüz...



Kurbanlık Koyunlarım Benim:)))))

25 Kasım 2008 Salı

Evliya Çelebi

Bu arkadasımız yanlıs bilmiyorsam su anda Hacettepe Üniversitesinde Konservatuarda okuyor... Cok yetenekli biri oldugu zamanında da belliydi zaten... Cok kısa bi sürede adını tüm türkiyeye duyuracagını düsünüyorum... Ve umarım basarılı da OLUR...

24 Kasım 2008 Pazartesi

Güllükle İlgili Bi Şiir Buldum ( İlgilenenlere)

OZLEM

KORFEZINE MI YOKSA
HASRETLIK NEDEN
BELKI CAN INSANINA
ZOR TAHMIN DENEN
Güllük

DORT MEVSIMINDIR BELKI
OZLEM DUYDUGUM
BILDIGIM TEK SEY VAR KI
SANA TUTKUNUM

TEK YONLU BILETIM VAR
HEP VUSLAT ICIN
YOL ACSIN YUCE DAGLAR
AYRILIK BITSIN

NE GUNLERDI O GUNLER
BIZ NELER GORDUK
AYIRMASIN HIC KADER
CANIMSIN GULLUK
Ilke Ruhan

Tesekkurler İlke Ruhana ne güzel yazmıss....

Güllük İÖO dan Yeni Bir Haber

Milli Eğitim Bakanlığı tarafından ilköğretim okullarında uygulamaya konulan ve ilk olarak pilot okullarda gerçekleştirilen DynED İngilizce eğitimi uygulamasında Güllük İlköğretim Okulu Muğla genelinde 3.8 puan ortalamasıyla yazılımı en sık ve düzenli kullanan okul oldu.İlköğretim 4, 5, 6, 7 ve 8. sınıflara yönelik İngilizce eğitimini bilgisayar yazılımı üzerinden öğreten DynED, 2007-2008 eğitim-öğretim yılı başında Muğla genelinde 165 ilköğretim okulunun pilot olarak ilan edilmesiyle başladı.
Güllük İlköğretim Okulu, Muğla genelindeki pilot okullar arasında DynED uygulamasını 3.8 puan ortalamasıyla en sık ve düzenli kullanan okul olarak belirlendi.Okulun İngilizce öğretmeni Kemal Orhun Or, öğrencilerin DynED yazılımıyla daha etkili ve kalıcı İngilizce öğrendiklerini kaydetti.Yazılı sınav uygulamasını da ortadan kaldıran DynED’te öğrencinin sistemde konularını takip edip alıştırmalardan elde ettiği başarı notu karnelerine yansıyor. Belli bir başarı ortalamasını yakalayan öğrenciler de sertifikayla ödüllendiriliyor.

Peki Nedir Bu DynED????
DynED’te mevcut ders programını destekleyen İngilizce Dil Eğitim Sistemi'nde, her sınıf düzeyine göre üniteler bulunuyor ve ''konuşma'', ''dinleme'', ''yazma'' ve ''okuma'' ile ilgili konular yer alıyor. Konular, öğrencilerin daha rahat öğrenebilmeleri için animasyonlarla destekleniyor.
Öğrencilerin sistem üzerinden yaptığı her türlü çalışma, Bakanlığın sunucularına aktarılması nedeniyle öğretmenler tarafından incelenebiliyor. Öğrenci, sisteme girerek İngilizce çalışırken sınıf ortamında olduğu gibi öğretmenlerine soru yöneltebilecekler, karşılıklı iletişim kurabiliyor.DynEd İngilizce Dil Eğitim Sistemi, Türkiye genelinde 11 bin 152 ilköğretim okulunda, Muğla genelinde 165, Milas genelinde ise 23 pilot okulda uygulanmaya başlandı. Uygulamanın daha sonra diğer okullara da yaygınlaştırılacağı bildirildi.

16 Kasım 2008 Pazar

Reklam ( Ama ciddiye almanda fayda var... Cünkü Para Kazanabilirsin istersen.. )


Asagıdaki Linke Tıklayarak Kazanmaya Baslaya bilirsiniz kolay gelsin.. Bol Kazanclar!

www.getir.net/6t5

Güllüklü Adam Akillidir İsini Bilir ( Bilen bilir )

Hosgeldiniz Bütün Güllüklüler:)))



Öncelikle bu blogu yazma fikri nerden geldi aklıma onu soylemek istiyorum. Bunu soylemeden once ben kendimi ufak bi tanıtayım bilenler bilir ben Güllük İlkögretim Okulu 2003/2004 mezunuyum.... Zaten burdan gelio yazmaya baslama sebebim... Soyle bi düsündüm de ya o kadar kotülerler bizim okulu ama bizim donemden ne adamlar cıkacak cok yakında yaa... Mühendis mi dersin, doktor mu yoksa sanatcı mı yoksa ipsiz sapsız mı:))) Ama saka maka bi yana gercekten de baya ii elemanlar varmıs yaa... Neyse yarına onemli bi ingilizce sınavım var bilenler bilir ZOR bi hazırlık okulum var benim:)) Biras ona bakmam gerekio sanırım zaten bi yerde de calısırken biras kacamak yapmak icin boyle bi blog acma fikri geldi aklıma:))) He He:))))))))